Anasayfa » Dizi » Kuzey Güney 80. Bölüm Fragmanı (26 Haziran Çarşamba)


Kuzey Güney 80. bölümü ile 26 Haziran Çarşamba günü Kanal D ekranlarında kaldığı yerden devam edecek. Kuzey Güney 80. bölüm fragmanını haberin devamında izleyebilirsiniz.

Kuzey Güney 80.Bölüm Fragmanı (26 Haziran Çarşamba)


castiel yazdı

Yorumlar

  1. emre -

    bitmeseydi olmazmıydı en sevdiğim diziydi. neyse sağlık olsun 🙁

    • nehir gülcan -

      tadında bitmesi daha iyi bir yıl daha uzasa tadı kaçardı bende çok özlüyeceğim ama !!

    • Metin -

      Evet 3 bas oyuncuda sahaserdi, AMA her guzel sey gibi bitmesi lazimdi.

  2. yarensu özcan -

    inş evlenirler

  3. Gülşah -

    Hayatımda severek takip ettim biziydi adeta kuzeyin hastası olmuştum bari mutlu sonla bitse öyle hatırlasak

  4. Gülşah -

    Kuzeyle cemre evlensin ler ne olur hayalleri gerçek olsun en azından

    • erkan -

      aynen öle ya ıns ,

  5. Umutkaan -

    Güney bişeyler yapıcak ama 😀 Sizce ne olucak ?

    • ömercan -

      kendini vurcak kuzeye zarar vermek için 🙂

      • qilman -

        Silahin onda olmasini komiser biliyo, muhtemelen silah bozuk, bence kimse kimseyi vuramiyicak

      • aydanur -

        bencede kendini vurucak

  6. Anonim -

    Mutlu sonla biterse boşuna izlemişim derim

  7. ımran -

    İlk gunden berı severek izleyıp takıp ettıgım bır dızı bıtmesını uzuluıyorum çarşamba gunlerı bı boşluk olucak.O boşluğu kıvanç tatlıtuğ yenı sezonda yeni dizisiyle kapatır umuyorum çünkü oynadıgı her dızıyı üstesınden gelıyor severek ızlıyorum çok başarılı.Dizi mutlu son ile bıtmesını istıyoruzz evlensınler…

  8. ömercan -

    Akasya durağı denen iğrenç ve çok saçama olan dizi kaç senede bitii bu 2 sene dayanmadı nasıl iş bu 1 milyon kat daha ii ondan

  9. metmet -

    dizi güzeldi yha..

  10. özgür -

    bence güney kendini vuracak

  11. nehir gülcan -

    bence şeref engel olacak güney bir şey yapamayacak artık mutlu olmalarını istiyorummm ama seneye kıvanç yine olsun ama mutlakaaaaaaa

  12. erkan -

    güzeldı ,<3

  13. sehzade -

    güney kuzeyi vuracak ..güney hapise kuzey mezara girecek ..vedası ağır olacaktır son bölümün eminim..

    • serseri -

      nasıl vursun biliyo silah almaya gittigni güneyin şeref direk alır güneyi hapse eminim

  14. meryem -

    bence güney vuramayacak kuzeyi ama banu güneyı ya vuracak yada cemreye bırsey olacak

  15. ersin -

    19 yaşındayım daha hiç bir diziye böyle kendimi kaptırmamıştım ya bitmesini asla istemediğim bir dizi 🙂

  16. leyla -

    offf !!!!! kuzey guney cok iyi bir diziydi ama tadinda bitecek bir yil daha olsaydi tadi kacardi bence.
    kivanc tatlituuuuug (kuzeeeeeeey) cok iyi bir oyuncusun !!!! kuzey guney den sonraki dizide cok basarili olacagina hic bir supem yoook kivanc !!!
    Bence kuzey guney mutsuz sonla bitecek ,bu carsamba cok heyecanli bir bolum bizi bekliyor !!!
    Guney ya kuzeyi ya da cemreyi vuracak !!! ;((((

  17. elif -

    inşallah mutlu sonla biter

  18. yusuf -

    bu dizi bitmesin biterse kendimi keseceeeeeeem :((

  19. ömer -

    bide kavuşun yav

  20. Dilara -

    neoooooluurrr bitmesin lütfennnnn):

  21. Nura -

    neden butun dizilerde kadinlara gore erkekler arasinda dostlug ve kardasliklar korlanir? Problemleri kadinlar yaradir.Onlara gore kardaslar arasinda dusmencilik yaranir.mence deymez

    • Müslüm -

      Çünkü dostun kardeşden daha yakın oldugu için yani dostundur esasen gardaşın.

      • Nura -

        kardeş kardeşe daha ezizdir,deymez kadinlara gore bir biriyle duşman olmaga. “anamdan başka hec bir kadina inanmiram”- deyenlere aferin

Yorum Alanı